4.1. Kā tamborē (vai filcē) telpiskus tekstila objektus?


11

Lejupielādēt visu

Dizains un tehnoloģijas 4.-6. klasei. Mācību līdzeklis

Informācija par izdevumu

1

Kā tamborē (vai filcē) telpiskus tekstila objektus?

Norādījumi skolotājiem
Pieejams tikai skolotājiem

2

Kā tamborē (vai filcē) telpiskus tekstila objektus? Temata atsegums

Temata atsegums skolēnam

3

Tamborēšanas process

Atgādne

4

Svītru raksts no īsajiem stabiņiem

Atgādne

5

Rievotais raksts no īsajiem stabiņiem

Atgādne

6

Ideju radīšanas stratēģija “6-3-1”

Mācīšanās stratēģijas

7

Kā tamborē telpiskus dzīvniekus?

Uzdevumi / Vingrinājumi

8

Prasme tamborēt. Snieguma līmeņu apraksts

Kritēriju lapa

9

Kā tamborē (vai filcē) telpiskus tekstila objektus? Vārdnīca

Vārdnīca

10

Kā tamborē (vai filcē) telpiskus tekstila objektus? Visi temata materiāli skolēnam kopā

Mācību līdzeklis

11

Kāpēc šis temats ir būtisks? Ko skolēni apgūs šajā tematā? Skolēni apgūst tamborēšanas prasmes – kā tamborēt 3 dažādus rakstus, izmantojot īsos stabiņus. Skolēni mācās, kā izveidot un lietot papīra modeli (kā radošā darba prototipu) savas radošās idejas vizualizēšanai pirms tamborēšanas uzsākšanas. Skolēni rada telpisku tekstila objektu. Skolēni apgūst ideju radīšanas stratēģiju “6-3-1”, kas izmantojama ideju radīšanai grupā. Būtiski, ka skolēni atkārto/nostiprina 2. klasē apgūto gaisa cilpiņu pīnīšu tamborēšanu un mācās lietot 2. un 3. klasē apgūtās šūšanas prasmes jaunā kontekstā.

Materiālu veidoja
2022-04-26
Skatīt LICENCI