Speciālā izglītība 8.2. Kāpēc uz Zemes izveidojušās teritorijas ar atšķirīgu dzīvo dabu?


23

Lejupielādēt visu

Kāpēc uz Zemes izveidojušās teritorijas ar atšķirīgu dzīvo dabu?

Norādījumi skolotājiem
Pieejams tikai skolotājiem

1

Kāpēc uz Zemes izveidojušās teritorijas ar atšķirīgu dzīvo dabu? Temata atsegums

Temata atsegums skolēnam

2

Polārie tuksneši

Apraksts

3

Tropu tuksneši

Apraksts

4

Taiga

Apraksts

5

Jauktie un platlapju meži

Apraksts

6

Mitrie tropu meži jeb tropu lietusmeži

Apraksts

7

Mežu iznīcināšana

Apraksts

8

Tundra

Apraksts

9

Stepe

Apraksts

10

Savanna

Apraksts

11

Tuksneši

Uzdevumi / Vingrinājumi

12

Taiga. Uzdevumi

Uzdevumi / Vingrinājumi

13

Jauktie un platlapju meži. Uzdevumi

Uzdevumi / Vingrinājumi

14

Mitrie tropu meži

Uzdevumi / Vingrinājumi

15

Tundra. Uzdevumi

Uzdevumi / Vingrinājumi

16

Stepe. Uzdevumi

Uzdevumi / Vingrinājumi

17

Savanna. Uzdevumi

Uzdevumi / Vingrinājumi

18

Polārpētnieks

Mācību projekts

19

Latvijas mežu koku sugas

Mācību projekts

20

Tuksneši. Pašvērtējums

Materiāli vērtēšanai

21

Tuksneši

Materiāli vērtēšanai

22

Kāpēc uz Zemes izveidojušās teritorijas ar atšķirīgu dzīvo dabu? Visi temata materiāli skolēnam kopā (rediģējams fails)

Mācību līdzeklis

23

Kāpēc šis temats ir būtisks?

“Kāpēc uz Zemes izveidojušās teritorijas ar atšķirīgu dzīvo dabu?” ir otrais apgūstamais temats ģeogrāfijā 8. klasē. Skolēni ar skolotāja palīdzību iegūst datus un informāciju par dažādu biomu dabas apstākļiem, dzīvo organismu daudzveidību, nozīmi cilvēka ikdienas dzīvē un izmaiņām dabas procesu un cilvēka darbības rezultātā. Skolēni mācās salīdzināt biomu veidošanās apstākļus un apraksta biomu savstarpējās atšķirības, izdara secinājumus. Materiālā piedāvātos tekstus skolotājs var pārveidot – pievienot informāciju, attēlus, skaidrot vieglākā valodā u. c. Skolotājs var piedāvāt tekstus no mācību grāmatām, interneta vietnēm, preses izdevumiem par doto tematu, atbilstoši skolēna spējām. Skolotājs nosaka SR atbilstību, ņemot vērā katra skolēna ar garīgās attīstības traucējumiem veselības stāvokli, izziņas procesu attīstību, spējas, iepriekšējo pieredzi.

Materiālu veidoja
2021-04-07
Skatīt LICENCI