7.1. Māksla. Kādā veidā savas jūtas un domas pauž rakstnieks/dzejnieks/mākslinieks/komponists, un kuru no veidiem izvēlētos es?


9

Lejupielādēt visu

Māksla. Kādā veidā savas jūtas un domas pauž rakstnieks/dzejnieks/mākslinieks/komponists, un kuru no veidiem izvēlētos es?

Norādījumi skolotājiem
Pieejams tikai skolotājiem

1

Māksla. Kādā veidā savas jūtas un domas pauž rakstnieks/dzejnieks/mākslinieks/komponists, un kuru no veidiem izvēlētos es? Vārdnīca

Vārdnīca

2

Kādā veidā savas jūtas un domas pauž rakstnieks/dzejnieks/mākslinieks/ komponists, un kuru no veidiem izvēlētos es?

Temata atsegums skolēnam

3

Искусство музыки и поэзии. Работа со стихотворениями Б. Пастернака

Uzdevumi / Vingrinājumi

4

Поэзия, живопись и музыка. Б. Окуджава «Живописцы, окуните ваши кисти...», Н. Заболоцкий «Портрет», Е. Евтушенко «Я люблю тебя больше природы...»

Uzdevumi / Vingrinājumi

5

Зачем поэзия нужна людям? Стихотворение В. Маяковского «Необычайное приключение, бывшее с Владимиром Маяковским на даче»

Uzdevumi / Vingrinājumi

6

Как рождается литературное произведение? К. Паустовский «Драгоценная пыль»

Uzdevumi / Vingrinājumi

7

Размышление на предложенную тему

Jaunrades darbs

8

Māksla. Kādā veidā savas jūtas un domas pauž rakstnieks/dzejnieks/mākslinieks/komponists, un kuru no veidiem izvēlētos es? Visi temata materiāli skolēnam kopā

Mācību līdzeklis

9

Mācību līdzekli ieteicams izmantot saistībā ar “Mazākumtautības literatūra (krievu) 4.–9. klasei” mācību priekšmeta programmas paraugu.

Materiālu veidoja
2020-10-02
flagZiņot

MATERIĀLU atļauts izmantot izglītības iestādēs nekomerciālos nolūkos un pārveidot to. Izmantojot MATERIĀLU LICENCĒ norādītajos veidos, atsaucē norādiet AUTORU, MATERIĀLA nosaukumu un saiti uz šo lapu!

Skatīt LICENCI