7.1. Māksla. Kādā veidā savas jūtas un domas pauž rakstnieks/dzejnieks/mākslinieks/komponists, un kuru no veidiem izvēlētos es?


10

Lejupielādēt visu

Mazākumtautības literatūra (krievu) 7.–9. klasei. Mācību līdzeklis

Informācija par izdevumu

1

Māksla. Kādā veidā savas jūtas un domas pauž rakstnieks/dzejnieks/mākslinieks/komponists, un kuru no veidiem izvēlētos es?

Norādījumi skolotājiem
Pieejams tikai skolotājiem

2

Māksla. Kādā veidā savas jūtas un domas pauž rakstnieks/dzejnieks/mākslinieks/komponists, un kuru no veidiem izvēlētos es? Vārdnīca

Vārdnīca

3

Kādā veidā savas jūtas un domas pauž rakstnieks/dzejnieks/mākslinieks/ komponists, un kuru no veidiem izvēlētos es?

Temata atsegums skolēnam

4

Искусство музыки и поэзии. Работа со стихотворениями Б. Пастернака

Uzdevumi / Vingrinājumi

5

Поэзия, живопись и музыка. Б. Окуджава «Живописцы, окуните ваши кисти...», Н. Заболоцкий «Портрет», Е. Евтушенко «Я люблю тебя больше природы...»

Uzdevumi / Vingrinājumi

6

Зачем поэзия нужна людям? Стихотворение В. Маяковского «Необычайное приключение, бывшее с Владимиром Маяковским на даче»

Uzdevumi / Vingrinājumi

7

Как рождается литературное произведение? К. Паустовский «Драгоценная пыль»

Uzdevumi / Vingrinājumi

8

Размышление на предложенную тему

Jaunrades darbs

9

Māksla. Kādā veidā savas jūtas un domas pauž rakstnieks/dzejnieks/mākslinieks/komponists, un kuru no veidiem izvēlētos es? Visi temata materiāli skolēnam kopā

Mācību līdzeklis

10

Mācību līdzekli ieteicams izmantot saistībā ar “Mazākumtautības literatūra (krievu) 4.–9. klasei” mācību priekšmeta programmas paraugu.

Materiālu veidoja
2022-02-11
Skatīt LICENCI